Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~willhelm | użytkownik

imię i nazwisko adresWrocław zarejestrowany21.03.2007 @20:18:28 ostatnio na stronie30.07.2010 @14:07:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty72 komentarze821 posty na forum5

komputer / sprzęt
Nikon d70s

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Lyzia    25.08.2007 @18:55:11
to pan tam jest na zdjeciach u pani amfetaminy?
_______
ściągaj szmaty!
~SCDoctor    25.08.2007 @15:24:51
Naświetlanie na kilka sek. podebnie jak przy pozostałych.. lubię naświetlać różne rzeczy i przez jakiś czas właśnie tego typu zdjęcia będe tutaj umieszczał
~dezmak    25.08.2007 @13:44:55
zależy mi na każdym komentarzu i opinii to pomaga w tworzeniu coraz to nowych scenerii
pozdrawiam i zapraszam ponownie
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył...
~kirst88    25.08.2007 @10:41:00
Pozdrawiam i zapraszam do mojej galerii
_______
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz" (J. Tuwim)
Zapraszam: http://www.mlynarczyk.org.pl
~dezmak    25.08.2007 @10:40:31
proszę
oceń i mnie
dziękuję i pozdrawiam
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył...
~osmakukiwi    02.07.2007 @20:57:03
dzięki dzięki
_______
wszystko to wszystko to nic i chociaż

_________________
http://www.osmakukiwi.digart.pl
~agnieszkaM    02.07.2007 @11:12:57
Dzieki Wilhelm.
Milo uslyszec ze cos Ci sie nawet podoba
Pozdrawiam
~agnieszkaM    29.06.2007 @11:08:16
dzieki .
choc polowy nie rozumiem
~nattka    28.06.2007 @20:01:04
uroki klisz i samodzielnego wywolywania
_______
Only the foolish believe that suffering is just wages for being different.
~abivman    28.06.2007 @10:21:28
to nie Anglia tylko Łódź. A teraz aparatem będę kręcił bo mi się znudziło prosto Pozdr.
_______
pokazując swe"dzieło" pamiętaj, że Picasso potrafił namalować konia
~isendel    27.06.2007 @22:15:27
a dodajac jeszcze do tych 8s z reki mam na to swiadka kreegen, fraud to byl to wyczyn po dwoch szampanach :PP
~isendel    27.06.2007 @21:59:12
no tak dane exif :P, tak wlasnie myslalem ... sprobuj przy kolejnej burzy dac wiekszy otwor wzgledny przyslony np. 4 wtedy czas sie wydluzy jakies 5 razy ale bedzie jasniej na zdjeciu piorun bedzie wyrazny, a jak kadr bedzie obejmowal jakis krajobraz to gwarantuje perfekcyjny wynik ...
~isendel    27.06.2007 @20:49:50
to po skosie? no mnie tez, ale wogole zdjecia piorunow sa git ... jaka przyslone ustawiles? wogole powiedz co i jak ...
~isendel    22.06.2007 @23:36:53
nie moglem dac niczego wiecej bo to ma byc taka krotka moja charakterystyka ...
~JamaisVu    12.06.2007 @15:20:38
dziękuje
~isendel    07.06.2007 @10:15:08
zaluj ze nie widzisz pozytywu ... na srodku jest wielka brzydka zolta plama po nie splukanym utrwalaczu :PP
~isendel    07.06.2007 @10:13:33
no niestety tez nad tym ubolewam ale mam za to nowa madrosc zyciowa ... NIE PIJ W CIEMNI ...
~abivman    30.05.2007 @17:12:39
dzięki
_______
pokazując swe"dzieło" pamiętaj, że Picasso potrafił namalować konia
~fekal    22.05.2007 @21:50:22
dziekujem zbawa w domowe studio
~alla    03.05.2007 @11:37:42
dzięki za pocieszenie jednak wolałabym nikona
zastanawiam się właśnie czy by w niego zainwestować, ale nie mam zamiaru zostawać przecież fotografem, a inne moje zainteresowanie też pochłaniają pieniądze niestety
pozdrawiam
~PoisonGirl666    19.04.2007 @20:37:39
chciałeś coś odemnie na gg??? odezwij sie :P
~Kidi85    19.04.2007 @09:38:55
gdansk tez jest gospodarzem:D:D- a podobny jest w Tczewie:D
~margodlewski    18.04.2007 @14:17:36
Dziękuje za komentarz i odwiedziny... oczywiście odwzajemniam się tym samym. Czekam na kolejne prace... a tymczasem pozdrawiam i zapraszam częściej
~ambiwalencja    18.04.2007 @00:53:06
wrocławiak
dzięki za komenty
pzdr
~lenyn    17.04.2007 @22:06:05
dzieki a co do jakosci, to ja juz nie wiem, cholera robie zdjecie ostre zgrywam na kompa nieostre:/ moze to wina tego aparatu (jakis stary cyfrak kompaktowy kupiony w promocji za 450pln) no i zmiana wielkosci tez mogla ta ostroc zepsuc... no szkoda, jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt